> PRACA > Poznań

Operations Manager w Poznań, Wielkopolskie sprżedam

Opis ogłoszenia:

Oferta skierowana do kobiet i mężczyzn spełniających warunki rekrutacji. Polska, Poznań miejsce pracy 14000 - 20000 PLN brutto / miesiąc stawka Aplikuj teraz i ciesz się satysfakcjonującą pracą. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko znajdujące się powyżej, która została ogłoszona i jest prowadzona przez Silverhand Dominik Matczak (ul. Garbary 35/9, 61-868 Poznań) – agencja zatrudnienia wpisana do rejstru KRAZ pod nr 7822 na rzecz podmiotów trzecich, w tym pracodawców zagranicznych. Jednocześnie oświadczam, że zostałem (zostałam) poinformowany (poinformowana) o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, które mogę zrealizować wysyłając odpowiednie żądanie na adres rodosilverhand.eu, jak również, że podanie moich danych było zupełnie dobrowolne. Podstawa prawna: pkt 32, pkt 42, pkt 43, pkt 171 preambuły, art. 4 pkt 11, art. 5 ust. 1 lit. b, art. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE – Dz.U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 Do głównych zadań osoby zatrudnionej należy: śledzenie codziennej dostawy usług dla klienta, przejęcie roli mediatora w przypadku eskalacji i rozwiązywania problemów związanych z usługą lub / i zespołem zarządzanie SLA i KPI dla dostarczanych usług. Odpowiedzialność za zgodność gwarantowanych usług z zapisami w umowach. tworzenie szczegółowych raportów serwisowych i zarządczych. Wykorzystanie dostępnych narzędzi – zapewnionych przez klienta. definiowanie i wdrażanie dostosowań procesu serwisowego w wypadku incydentów, zmian, problemów i procesów eskalacji w ścisłej współpracy z kierownikami i spadkobiercami procesów. organizowanie spotkań dotyczących przeglądu usług, obsługi serwisowej i klientów. zapewnienie satysfakcji klienta poprzez efektywną komunikację. Odpowiedzialność za śledzenie wszystkich umów zawartych z Service Management i / lub klientem. zarządzanie i wsparcie wyznaczonych liderów zespołów w ustalaniu i definiowaniu najlepszych praktyk. Prowadzenie prac rozwojowych członków zespołu. opracowanie, dokumentacja i wprowadzanie umów serwisowych z klientami. identyfikacja możliwości rozwoju we współpracy z klientami i Service Management. kontrolowanie poprawności i terminowości realizacji faktur. Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy z zakresu świadczenia usług w organizacji międzynarodowej, a także z zakresu zarządzania zespołem umiejętność zarządzania klientami dogłębna znajomość wskaźników wydajności doskonałe umiejętności komunikacyjne i przywódcze udokumentowane umiejętności sprawnego podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku umiejętność organizacji czasu własnego i innych doskonałe umiejętności administracyjne i umiejętność analizowania danych oraz tworzenia działań opartych na danych znajomość języka angielskiego i niemieckiego Klient oferuje: zatrudnienie na polskich warunkach – umowa o pracę a trakcyjne wynagrodzenie 14000 – 20000 PLN brutto / miesiąc komfortowe środowisko pracy wpływ na kierunek rozwoju i ostateczny kształt tworzonych rozwiązań p rzyjazna atmosfera możliwość rozwoju zawodowego oraz długofalowej współpracy respektowane prawo do urlopu

 

Aplikuj teraz

 Aplikuj teraz
Detale ogłoszenia: Operations Manager
Sprzedawca: Silverhand
Rodzaj: Sprżedam - prywatne
WojewództwoWielkopolskie
Miasto:Poznań
Kategoria:PRACA
 To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące.
 Edytuj
 Zgłoś
Podziel się:
Link: